Skip to content
Home » מוצרים לקידום מכירות וקידום העסק

מוצרים לקידום מכירות וקידום העסק

לא רק שאנו מציעים תיקי לוגו לקידום מכירות, חולצות לוגו, משקפיים ומאות מוצרי קידום מכירות מעולים אחרים, אלא שאנו גם מחפשים את המוצרים הטובים ביותר שאנו יכולים למצוא. אני מבין שבחירת המוצרים המותאמים אישית המושלמים לקידום המותג שלך יכולה להיות מרתיעה אם אתה מבין את היקף חומרי הקידום המוצעים. הקפד לבדוק את שלל מוצרי ההדפסה המותאמים אישית בקטגוריות הקידום שלנו עבור ציוד משרדי, בית, רכב וטכנולוגיה כדי למצוא מוצרים מותאמים אישית שעובדים, מתנדבים ולקוחות ישתמשו בהם מדי יום. החנות היחידה שלך לכל מוצרי הקידום שלך עם למעלה מ-3,000 ספקים, ומציעה ללקוחות למעלה מחצי מיליון פריטים ייחודיים שונים שניתן להתאים אישית באופן מלא כדי להציג את המותג הייחודי שלך.

ב-Positive Promotions

המטרה שלנו היא לספק פריטי קידום מכירות אופנה איכותיים בהתאמה אישית במחירים הטובים ביותר כדי לעזור לך להצליח ללא קשר לתקציב או לרעיונות שלך. המטרה שלנו היא לתת לך, הקונה, עצות טובות בבחירת מוצר הפרסום היעיל ביותר לקידום או לאירוע שלך.

כאשר הם שותים מספל לוגו

לובשים חולצת טריקו עם לוגו, או פותחים מטריה ממותגת, הם יזכרו את החוויה שלהם עם העסק שלך. עם כל כך הרבה אפשרויות למוצרי קידום מכירות, קל למצוא רכיבי לוגו התואמים את הזהות הארגונית שלך. תכנן למכור מגוון מוצרים שלקוחות עסקיים מדפיסים עליהם את שמם ולהשתמש בהם לקידום מכירות או מתנות לעובדים.

מוצרי קידום מכירות וביגוד ארגוני (כגון חולצות קידום מכירות) יכולים לעזור לך לבנות מודעות למותג

נאמנות לקוחות, לזהות לקוחות חדשים, לשמר לקוחות קיימים ולהגביר את שביעות רצון העובדים. מוצרי קידום מכירות נחשבים לספק המועדף של מוצרי קידום מכירות ומתנות לחברות עבור ארגונים ומשרדי ממשלה רבים. כאשר אתה מוסיף לוגו חברה, חומרי קידום מכירות אלה יזכירו ללקוחות פוטנציאליים את המותג שלך. אנו מספקים אלפי פריטי קידום מכירות מותאמים אישית שתוכלו להתאים אישית במגוון דרכים, החל מאביזרים טכנולוגיים מתקדמים ועד למתנות ארגוניות איקוניות, לכוסות והתיקים העדכניים ביותר הידידותיים לסביבה, ועד לציוד מגן אישי המומלץ על ידי CDC (כגון מסכה וחיטוי ידיים ).

אולי המטרה שלך השנה

היא למשוך יותר קונים לחנות שלך, ניחשתם נכון, מוצרי קידום מכירות לעסקים קטנים יכולים לעזור. בכל הנוגע למוצרי קידום מכירות, אנו מאמינים שהגישה שלנו למציאת מוצרי קידום מכירות ייחודיים (הקונה) שלך היא מעט שונה. שימוש בחומרי קידום מכירות היוצר אירועים אסטרטגיים סביבם או שילוב אלמנטים עם נושאים לאירועים – יכול לעזור לך להגדיל לקוחות פוטנציאליים, מכירות, נאמנות לקוחות ומודעות למותג.

עם כל מיני מוצרי קידום מכירות זמינים

תזדקק למומחה שיעזור לך לבחור את זה המתאים ביותר לעסק או לאירוע שלך. אם אתה מחפש דרך מצוינת לפנות ללקוחות הפוטנציאליים והנוכחיים שלך עם המותג שלך, עיין ברשימה זו של ארבעת היתרונות של מוצר פרסום. כשאתה בוחר איזה סוג של מוצר הוא הטוב ביותר לקידום העסק שלך, התחשב בקהל שלך. לרוב, פרויקטים למציאת ספקים של מוצרי קידום מכירות מורכבים מפריט בודד שיש לייצר בזמן קצר מאוד עבור אירוע ספציפי.

זוהי מתנה ארגונית יוקרתית נהדרת המקדמת את המותג שלך ועוזרת ללקוחות וללקוחות שלך ליהנות מכוס הקפה המושלמת

בחירת המוצר היעיל ביותר מתוך מערך שלם של אפשרויות פרסום יכולה להיות משימה לא פשוטה. וכמובן, אוסף הכבוד והפרסים שלנו כולל מתנות קידום מכירות לעובדים או מתנות תודה כמו גביעים, לוחות ואסימונים. אנו מציעים מגוון שלם של חומרי קידום מכירות, מה שהופך את הלוגו של ארה"ב למקור הטוב ביותר עבור וויצ'יטס.

עלות הדוכן שווה את זה

במיוחד אם אתה מביא איתך פריטי קידום מכירות לעסקים קטנים. כאשר אתה תורם פריט ממותג כגון חולצת טריקו או ספל קרמי עם לוגו החברה שלך לעובדים שלך, אתה מגלה את הערכתך לעבודתם. מוצרים מודפסים מותאמים אישית כמו מסכות פנים עוזרים כעת לחברות להתאושש מההשפעה הכלכלית של COVID-19.

כמובן

הניסיון לקבוע אילו מוצרים יהיו היעילים ביותר לקידום יכול להיראות כמו משימה לא פשוטה. הם נושאים מגוון שמות, כמו מזכרות או מתנות, ומשמשים לתיאור פריטים שימושיים בעלי לוגו או מסר לשימוש כאמצעי פרסום. כדי להפוך את החברה שלך לבלתי נשכחת כשאתה מכיר את העובדים שלך, ניתן לרקום את הכובע הממותג הזה עם הלוגו שלך.

חברות רבות מזמינות מספר רב של מתנות לשימוש כל השנה לתערוכות

אירועי חברה ומתנות לעובדים. באמצעות המחקר העדכני ביותר של ASI Impressions, אני יודע אילו פריטי קידום מכירות נמצאים כעת בבעלות ובחזקת צרכנים בארצות הברית. פעם אחר פעם, המוצרים הנמכרים ביותר הללו כבשו לקוחות. מחקרים מראים ש-83% מהאנשים שמקבלים פריטי קידום מכירות נוטים יותר לעשות עסקים עם המותג הזה.

קבעו פגישות עם בעלי עסקים להצגות

מנהיגי בתי ספר ודברו על המוצרים שלכם. למרבה המזל, שום דבר לא מעורר שיחה כמו מוצרי קידום מכירות ומתנות לחברות. פריטים מותאמים אישית מודפסים או מעוטרים כדי למשוך את תשומת הלב של קהל היעד. מתנות שימושיות מושכות מבקרים ומעניקות לך את ההזדמנות לדון במוצרים או בשירותים שלך.

מוצרים ספציפיים נבחרים לרוב בהתאם למוצרים

השירותים או התרבות של החברה. אנו נעזור לך לבנות מודעות למותג באירוע הבא, בתערוכה או במתנה הבאה שלך. אל תדאג לגבי הקמת דוכן תערוכה אם אתה לא מתכוון לחלק פריטי קידום מכירות. בחרו בחברה המציעה לכם מגוון רחב של מוצרים בעלות הנמוכה ביותר ליחידה.

ניתן להתאים אישית את המטען האלחוטי המותאם ל-Qi בגדלים וצורות שונות ולהדפיס עם הלוגו שלך

כדי להישאר בתודעה של העובדים או הלקוחות שלך. הלוגו שלך יכול להיות מודפס או בסטנסיל, מה שהופך את Maniac למתנה נהדרת עבור עמיתים. בנוסף, הבד מכווץ מראש כך שהצוות או משתתפי הכנס שלך לעולם לא צריכים לדאוג שהוא יתכווץ עם המתנה הזו.

בנוסף

אם תוסיף את לוגו החברה שלך למתנה זו, רוב הסיכויים שתראה אותו לפחות על כמה מחשבים ניידים במשרד. תרמיל Thule Blyn הוא אחת ממתנות הקידום האהובות עלינו ברשימה זו. אבל אם יורד גשם, אתה יכול להיות סמוך ובטוח שאחרים יראו את לוגו המותג שלך על החופה הגדולה.

דילוג לתוכן