Skip to content
Home » מהו הלוקס ולגוס?

מהו הלוקס ולגוס?

הרבה מאוד אנשים אינם יודעים את המשמעות של הלוקס ולגוס. מדובר על מצב שכיח מאוד, כזה שישנה חשיבות לתפוס אותו בדיוק בזמן הנכון. על מנת שתוכלו לתפוס את הבעיה בזמן, יהיה עליכם להכיר אותה על בוריה. מהו הלוקס ולגוס? הלוקס ולגוס הוא מצב שבו הבוהן בכף הרגל פונה לכיוון שאר אצבעות הרגל, בעוד העצם בולטת כלפי חוץ. לא קשה לראות את הבעיה הזאת, אך עדיין יש כאלה שלא מטפלים בה בזמן. למידע נוסף על הבעיה תוכלו להיכנס לאתר שלנו בו תוכלו למצוא כמות גדולה של אינפורמציה. כך תהיה לכם אפשרות לטפל בבעיה הזאת בצורה הכי טובה שיש.

איך מזהים הלוקס ולגוס?

את הכאבים שמופיעים לא תוכלו לפספס, זה לא משנה כמה תנסו להתעלם מהם. הלוקס ולגוס מביא איתו כאבים חזקים מאוד, כאלה שלא חוויתם כמותם מעולם. אך מעבר לכך, יהיה אפשר לראות את הבוהן מתחילה לזוז במקומה. במצב אידיאלי הבוהן ממוקמת בצורה ישרה יחד עם על האצבעות האחרות בכף הרגל. אם אתם מבחינים כי הבוהן זזה ממקומה, מוטב כי תתייעצו עם איש מקצוע בדמות אורתופד. הוא כבר יציע לכם פתרונות שונים שנועדו להחזיר את המצב לקדמותו, ולמנוע החמרה של הכאבים.

כיצד מטפלים בבעיה הזאת?

הבחירה הטבעית תהיה הבחירה השמרנית, מדובר על טיפול שמטרתו למנוע החמרה. ככל שתשתמשו בגישה הזאת יותר, כך גם תוכלו לראות שיפור במצב עצמו. הגישה השמרנית כוללת בתוכה שימוש בסד מיוחד שמטרתו לקבע את הבוהן בכף הרגל. במקרים אחרים ישנה אפשרות להשתמש במדרסים מיוחדים שאמור לתת מענה לבעיה הזאת. לצד הפתרונות האלה ישנה אפשרות לבחור בניתוח שהוא כבר יהיה הרבה יותר מורכב. אך בחלק מהמקרים זוהי תהיה הבחירה היחידה שעומדת לרשותכם כי הגישה השמרנית כבר לא תהיה רלוונטית.

מדוע חשוב לטפל במהרה?

לא מתמהמהים יתר על המידה עם כל מה שקשור לטיפול בבעיה הזאת. אנו מציעים לכם לאבחן את הבעיה בהקדם, וגם לקבל את הטיפול בהקדם האפשרי. הסיבה לכך היא שמדובר על בעיה שעשויה להחמיר ככל שעוברים הימים, ולכן חובה עליכם לטפל בה. אם לא תטפלו בבעיה בזמן, האפשרות היחידה שתעמוד לרשותכם תהיה לעבור ניתוח. ניתוח בכף הרגל זה לא דבר נעים, לא משנה עד כמה אתם תהיו ערוכים לקראתו. מוטב כי תנסו לאתר את הבעיה בזמן, כך תוכלו להחזיר את העצם בחזרה למקומה. 

דילוג לתוכן