Skip to content
Home » מדוע השתלות שיניים חשובות

מדוע השתלות שיניים חשובות

השתלות שיניים חשובות מאוד מבחינת המראה והבריאות הכללית שכן הן יוצרות סביבה אוראלית פונקציונלית ואסתטית לטיפול שיניים ובמקרים מסוימים, הטיפול היחיד הדרוש. עם מספר רב של מקרים וטכנולוגיות חדשות שהופכות לזמינות יותר עבור מטופלי שיניים, הצורך בהשתלות שיניים גובר.

למעשה, בוצע חישוב שמבין כל השיטות להחלפת שיניים או שיקום שיניים, שיעור ההצלחה של השתלות שיניים הוא הגדול ביותר. השתלות שיניים גם הופכות את זה הרבה יותר לביצוע טיפול שיניים בסביבה בעלת מראה טבעי בעזרת פרוצדורות אסתטיות כמו ציפוי וכתרים.

נוכל לעזור לך לבחור את השיטה הטובה ביותר להחלפת שיניים או שיקום שיניים בהתבסס על כמות הטיפול הדרושה והדרישות הכוללות שלך. אם אתה זקוק להחלפת השיניים החסרות שלך, נוכל ליצור עבורך שיקום נתמך מתכת או קרמי בהתאמה אישית. אם אתם רוצים מראה טבעי יותר על ידי שיקום שן טבעית, זמינים כתר דנטלי, גשר קבוע או שיקום גשר נשלף שיסייעו לכם להחזיר לשיניים את המראה האופטימלי שלהן. אם אתם רוצים שיקום פחות גלוי, נוכל לבצע הליך המכונה הדבקת דנטין רכה להחלפת שיניים חסרות בהצמדת שן במראה טבעי.

מערכות השתלות שיניים

השתלות שיניים משמשות להחלפת שורשי שיניים טבעיים, שעלולים ללכת לאיבוד עקב עששת, מחלות חניכיים, פציעה או טיפולי שיניים. רופאי שיניים יוצרים שתלים דנטליים על ידי הכנה קפדנית של מבנה עצם הלסת ולאחר מכן החדרת שורשי שיניים מלאכותיים לעצם הלסת. עם הזמן, עצם הלסת והשתלים מתחברים זה לזה ומפתחים מערכת אקולוגית מאובטחת ואורלית. במידת הצורך, נוכל להשתמש בהליך השתלת עצם כדי לשפר את האזור בו יתווסף השתל ולמקסם את הביצועים המוצלחים של השתל. אנו יכולים להשתמש בחומרי עצם כמו השתלות אוטומטיות, השתלות אלו והשתלות עצם מעובדות כדי לשפר את עצם הלסת שבה יונח השתל.

מכיוון שתלי שיניים משתמשים בעצם הלסת כדי להחזיק את שורשי השן המלאכותיות שמחליפים את שורשי השיניים הטבעיים החסרים, השתל צריך להיות מאובטח בחלל שלו לפחות שמונה עד עשר שנים לפני שניתן יהיה לחשוף את שורשי השן החדשים למשך יַחַס. בתקופה זו שורשי השן המלאכותיות מתפתחים להחלפת שן קבועה בוגרת ונקשרים עם העצם. נוכל למקם את השתלים המקוריים, לאחר מכן לבצע תקופת ריפוי שלאחריה יוחלפו שורשי השיניים הקבועים של השתלים בכתרי שיניים.
למידע מורחב על השתלת שיניים בהרדמה מלאה יש לגשת לאתר dental-clinics.co.il

אם שורשי השיניים שלך עדיין בריאים ובריאותך הכללית טובה, נוכל למקם את השתלים שלך באופן מיידי. אנו יכולים גם להחליף שיניים עליונות ותחתונות חסרות בשלב כירורגי בודד. שיטה נוספת בה נוכל להשתמש היא שיטה דו-שלבית בה שמים שתל תחתון (או עליון) בו זמנית עם כתר על מנת להבטיח הצלחה מיטבית לאורך זמן. אנו יכולים גם להחליף שיניים חסרות בגשר קבוע או תותבת נשלפת בשלב אחד אם כל השתלים עדיין תקינים.

השתלת שיניים אינה דורשת הרדמה וניתנת לביצוע בצעד בודד; במקרים מסוימים, אנו אפילו יכולים לעבוד עליך בבית או במשרד ולהציב את השתלים שלך. הם הפתרון הטוב ביותר, שכן אנו יכולים לשלב את היתרונות של שתלים עם היתרונות של אסתטיקה ופרוצדורות אחרות, כגון פורנירים וכתרים.

למד על היסודות של שיניים תותבות – היתרונות והחסרונות

אם חסרות לך שיניים, עליך לפעול במהירות על ידי בחירה בין השיטה הטובה ביותר להחלפת השיניים החסרות שלך. השיטה הטובה ביותר היא השתלת שיניים, אך בהתאם להעדפתך, תוכל ללכת עם תותבת נשלפת או גשר קבוע או שיקום גשר קבוע.

למרות שאין הליך אחד שהוא האידיאלי ביותר, כל האפשרויות יוכלו לענות בצורה הטובה ביותר על הצרכים האישיים שלך. אם תבחר גשר קבוע או שיקום גשר קבוע ואתה הולך עם יותר משמונה עד עשרה

המטופלים שלנו מעדיפים השתלת שיניים מכיוון שהמראה והתפקוד שלהם דומים לשיניים טבעיות. זה הכי מתאים לשיניים אמיתיות. העיצוב של שתלים דנטליים דומה לשיניים הטבעיות במראה, בתחושה ובתפקוד, כך שתוכלו לסמוך על החיוך שלכם. למרות שגשרים ותותבות עלולים להחליק או לשקוע ברקמת החניכיים, לגרום לאי נוחות ודורשים הסתגלות מתמדת, השתלות שיניים הן הדרך הנוחה ביותר להחליף שיניים חסרות. סיבה חשובה להשתלות שיניים היא שהם יכולים לעזור לך ללעוס מזון כרגיל מכיוון שהם פועלים כמו שיניים טבעיות.

השתלת שיניים יכולה לעזור לשמור על נשיכה בריאה

לשמור על השיניים במצב הנכון ולהפחית את פירוק העצם. שתלים דנטליים מסייעים גם בבנייה מחדש של מבנה עצם הלסת שכן הם מפחיתים את הלחץ על המבנים הנותרים של חלל הפה/שיניים ושומרים על רקמת השן הטבעית, וכן מפחיתים את ספיגת העצם ופירוק, מה שמוביל לאובדן גובה עצם הלסת. עם הטיפול והתחזוקה הנכונים, השתלים מחזיקים מעמד זמן רב כמו שיקום שיניים קונבנציונלי, עם תוצאות צפויות. בנוסף, טיפול בשתלים שלך קל כמו צחצוח שיניים וביקור קבוע אצל רופא השיניים המקומי שלך.

אם חסרה לך שן אחת או יותר ואתה מוכן לשנות משהו

זה הזמן לפנות לצוות רופאי שיניים מנוסה ששוב יחזק את ההערכה העצמית שלך. רופא השיניים שלך יעזור לך לקבוע אם אתה זכאי לניתוח ההשתלה שלך. אם השתל שלך רופף או כואב, הודע מיד לרופא השיניים שלך. ניתוח השתלה מומלץ כאשר חולים איבדו או עומדים לאבד את שיניהם הטבעיות.

רופא שתלים יכול להחליף שן אחת או יותר בשיניים מלאכותיות באמצעות הליך כירורגי

במהלך ניתוח ההשתלה ישתמש רופא השיניים במכשיר דנטלי המחליף את שורש השן או השיניים החסרות. השתלות שיניים נחוצות אם יש לך שן חסרה ואינך מרגיש כמו גשר, תותב או כתר. אם יש לך שן פגומה וצריך להסיר אותה, יש להסיר אותה כדי למנוע פגיעה בשיניים הסמוכות.

כך גם לגבי שיניים חסרות; אם תעברו כל כך הרבה זמן ללא החלפת שן

תתמודדו עם מספר השלכות. בין אם יש לך שן אחת או יותר, השארת הרווחים הללו עלולה לפגוע בבריאות השיניים שלך לאורך זמן. לאחר הסרת השן או אבדן השן, תרצה לסגור את הרווח בין השיניים כדי למנוע בעיות פה נוספות כגון זיהומים, מחלות או שלמות החיוך שלך.
לעוד מידע בתחום של השתלות שיניים מחיר ומדוע השתלות שיניים חשובות עליך לגשת לאתר dental-clinics.co.il

כשצריך להסיר שן צריך גם להסיר אותה, אחרת היא תפגע בשיניים הסמוכות. רופאי שיניים מבינים כי עיכוב או הימנעות כמעט מכל הליך שיניים עלול להזיק בשלב מאוחר יותר בחיים. שן חסרה במשך 12 חודשים עלולה לגרום לניוון עצם.

אובדן עצם הלסת

היא בעיה רצינית המתרחשת באופן טבעי לאחר אובדן שיניים. אם יש לך פחות שיניים, ההשלכות של אובדן הלסת עשויות להיות הרבה יותר חמורות. שיניים חיוניות ליכולת הלעיסה של האדם, ואפילו שן חסרה יכולה להוביל לסדרה של עששת. זה עלול לגרום לאובדן עצם או לעקירה של שיניים סמוכות לתוך החלל שהותירה השן החסרה.

לחץ ולחץ פה נורמלי יכולים לעקור את השיניים הנותרות. אם הנשיכה שלך לא מיושרת, יהיו לך בעיות עם סתימת השיניים שלך. זה יכול לגרום לבעיות שמשפיעות לא רק על הפה שלך, אלא גם על החיים שלך.

השתלת שיניים תמלא את הפער הזה

מה שאומר שניתן להחזיר את הפה שלך למצבו הבריא לפני איבוד השן. שתלים מונעים תנועת שיניים ועוזרים באיזון כוח הנשיכה בשיניים. שתלים דנטליים יכולים להחליף שן בודדת, שיניים מרובות או קשת שלמה עם כתר, גשר או תותב נתמך בשתל.

אם אתם מחפשים פתרון מתמשך וקבוע לבעיית השיניים החסרות שלכם

כדאי שתבחרו בשתלים. אם תטפל כראוי בשתלים שלך, הם יכולים להחזיק מעמד לכל החיים. טיפול השתלים דומה מאוד לטיפולי שיניים טבעיים בכך שהוא כולל צחצוח, שימוש בחוט דנטלי, צחצוח רגיל ובדיקות שגרתיות.

ניקוי שוטף של השתל והשיניים מסביב חשוב מאוד להצלחת השתל לאורך זמן

צחצוח ושימוש בחוט דנטלי רגילים יכולים לשמור על תקינותם של השתלים והשיניים. לאחר ההתאוששות עם הכתר החדש, תשטוף את השתל ותשתמש בחוט דנטלי כמו כל שן אחרת. זה עוזר למזער את נוכחותם של חיידקים בפה, שעלולים לפגוע בחניכיים ובעצמות הבסיסיות, מה שעלול לסכן השתלות שיניים.

שתלים מבטיחים שתחזיר את החיוך היפה שלך לאחר איבוד השיניים

הם יבטיחו שתקבל בחזרה את החיוך המושלם שלך עם החלפת שן. המשמעות היא שהם עושים יותר מסתם מחליפים שיניים חסרות – הם גם מגנים על שיניים קיימות בכך שהם עוזרים לשמור על מבנה העצם.

שתלים דנטליים מורכבים משורשים של שיניים מלאכותיות המוחדרות לעצם הלסת ומהווים בסיס ומבנה חזק וקבוע לשן החלופית

שתלים דנטליים הם האפשרות היחידה להחלפת שיניים המחליפה גם את הגירוי של עצמות הלסת, ומסייעת במניעת אובדן עצם. אלטרנטיבה מצוינת נוספת להשתלות שיניים הן תותבות חלקיות, שהן הטובות ביותר עבור אנשים שעדיין יש להם שיניים בריאות, אך חלקן חסרות וצריך להחליף אותן. סוג זה של עבודות שיניים כולל מכשירים אורתודונטיים, מיישרים או עוגנים כדי לפנות מקום לשתל.

באופן כללי

סירוב להשתלה או דחיית ניתוח השתלה יוביל לדרישות גבוהות יותר לעבודת שיניים. שיעור הכשלים של שתלים דנטליים הוא בדרך כלל נמוך למדי, אך גורמים אחרים כגון מחלת חניכיים, אובדן עצם, דלקת ברקמות הרכות במקום ההשתלה, מחלה אוטואימונית או היעדר אוסאואינטגרציה בלסתית יכולים להשפיע לרעה על השיניים. שן. החלפה, כולל כשל בשתל. אם אתה מאבד שן במהלך ספורט או עובר תאונת דרכים, אתה עדיין צריך לשקול להחליף את השן האבודה.

החלפת שיניים חסרות בשתלים מאפשרת לך ללעוס טוב יותר מזון ולדבר בצורה ברורה יותר

שתלים גם עוזרים לאנשים עם שיניים חסרות להימנע מבעיות דיבור ואף מקלים על ללעוס מזון. מטופלים אחרים עשויים להזדקק לשתלים כדי לשמור על צורת עצם הלסת, שכן שורשי השיניים המלאכותיות מסייעים בתמיכה במבנה העצם. אפשרויות החלפת שיניים מסוימות, כגון שיניים תותבות, יכולות להשפיע על יכולתך לבטא מילים בצורה נכונה.

מכיוון שתלי שיניים מחוברים ללסת באמצעות חתך טיטניום המחליף את שורש השן

הם מאפשרים לך לנשוך פחות או יותר באותו כוח שהיית משתמש עם השיניים הטבעיות שלך. אין אפשרות אחרת להחלפת שן שתצמח יחד עם העצם שלך מלבד שתל. שתלים יחזקו את השיניים שלך, בניגוד לגשרים או תותבות חלקיות. עם שתלים, אתה לא צריך לדאוג לגבי בטיחות השיניים האחרות שלך.

בדומה לשיניים טבעיות

שתלים בטוחים להשתלה ובדרך כלל זזים רק עקב טראומה או מחלת חניכיים או חניכיים אחרת. אתה יכול לחייך בנחת, כי השתלות שיניים אינן שונות משיניים טבעיות. השיניים בחלק האחורי של הפה עשויות לבלוט קדימה לתוך חלל השתל. המשמעות היא שכאשר אתה מחליט לבצע שתל, ייתכן שלא יהיה מספיק מקום.

 

דילוג לתוכן