Skip to content
Home » האם וריקוצלה משפיעה על הפוריות?

האם וריקוצלה משפיעה על הפוריות?

בעיות שונות משפיעות בצורה ישירה על בעיות הפוריות בקרב גברים. עם זאת הבעיה השכיחה ביותר שמשפיעה על בעיות הפוריות אצל גברים היא וריקוצלה. לא מעט גברים שסובלים מהבעיה הזאת מספרים כי הם מתקשים להיכנס להריון יחד עם האישה. אז מה אתם צריכים לדעת על הבעיה הזאת? האמת היא שהרבה מעבר למה שאתם מדמיינים לעצמכם. מדובר על בעיה שהיא שכיחה יותר ממה שאתם מצליחים לדמיין לעצמכם. מוטב כי תכירו את הבעיה הזאת על מנת שתדעו גם כיצד תוכלו לפתור אותה.

מה זה וריקוצלה?

בשביל שתוכלו לפתור את הבעיה יהיה עליכם להכיר אותה על בוריה. וריקוצלה היא בעיה שקשורה לשסתומי האשכים שמטרתם העיקרית היא לפנות את הפסולת. ברגע שהשסתומים לא עובדים כנדרש הפסולת שנערמת מונעת מהזרע להיווצר כמו שצריך. כתוצאה מכך ניתן יהיה להתקשות לייצר זרע איכותי שנועד בין היתר על מנת להיכנס להיריון. ככל שהזרע של הגבר יהיה יותר איכותי כך הסיכויים להיכנס להיריון גוברים בהתאם. אם האיכות של הזרע תהיה נמוכה יהיה מאוד קשה להיכנס להיריון בצורה טובה וללא בעיות. כך שאם גבר מסוים סובל מבעיות פוריות מוטב כי הוא יבחן את העניין הזה.

איך נכון להתמודד עם וריקוצלה?

ישנם רופאים שממליצים להשאיר את המצב כמו שהוא מכיוון שהוא לא מסכן חיים. על מנת שהאיכות של הזרע תהיה גבוהה ישנה אפשרות לשבח את איכות הזרע הקיימת על ידי פעילות מלאכותית. לאחר השבחת הזרע יהיה ניתן להשתמש בו על מנת להיכנס להיריון. האפשרות הזאת מיועדת עבור הזוגות שרוצים להיכנס להיריון בצורה הפשוטה והמהירה ביותר ללא סיבוכים שונים.

האפשרות האחרת להתמודדות עם הבעיה היא כמובן ללכת על פתרונות כירורגיים שונים. הפתרונות האלה יביאו אתכם בסופו של יום למצב שבו הבעיה תיפתר בצורה טובה. אך קחו בחשבון כי כל ניתוח שתעשו יביא איתו תקופת החלמה ולא מעט תופעות לוואי שונות. מוטב כי תבחנו היטב את האיש שאתם סומכים עליו שיבצע עבורכם את הניתוח עצמו. לא כל רופא ידע כיצד לבצע את הניתוח בצורה הנכונה.

ההמלצה בכל מה שקשור לבעיית וריקוצלה היא להתייעץ עם הרופא לפני שתעשו צעד כזה או אחר. אחרי שהרופא יבין מה היא המטרה שלכם יהיה קל לבחור את שיטת הטיפול המתאימה. לא משנה אם מדובר על שיטת טיפול כירורגית או שלא יהיה עליכם להתאים אותה אליכם.  

דילוג לתוכן