מהם מותגי יוקרה?
מותגי יוקרה מוגדרים על ידי הבלעדיות, האיכות ותג המחיר הגבוה בהרבה מהממוצע. מותג יוקרה יכול להיות כל דבר, ממעצב אופנה ועד ליצרן רכב.
מותגי יוקרה מזוהים בדרך כלל עם יוקרה ועוצמה. הם קיימים במשך מאות שנים ותמיד היו פופולריים בקרב שכבות העילית של החברה. המונח "יוקרה" נגזר ממילה צרפתית עתיקה "לוקס" שפירושה "אקסטרווגנטי".
מותג יוקרה הוא מותג יוקרתי שמבחין במחירו היקר. למרות זאת, זה לא תמיד המצב. מותגים מסוימים עשויים להיחשב למותגי יוקרה בגלל הבלעדיות והנדירות של המוצרים שלהם, בעוד שאחרים עשויים להיות בעלי תג מחיר יוקרתי בגלל שהם עשויים מחומרים איכותיים ואומנות.
המונח "יוקרה" מתייחס ליותר מסתם מחיר. זה גם אומר שהמוצר הותאם למי שיכול להרשות לעצמו ושמעריך את האיכות, הבלעדיות והסגנון שלו.
הקדמה: מדוע תיק יוקרתי חשוב?
תיקי יוקרה חשובים כי הם סמל להצלחה ומעמד. הם גם השקעה שתימשך שנים רבות.
תיקי יוקרה תמיד היו סמל להצלחה ומעמד. יש בהם משהו שגורם לאנשים להרגיש מוצלחים רק על ידי סחיבת אחד מהם. הסוג הנפוץ ביותר של תיקים יוקרתיים הוא תיק העור, שלרוב מגיע עם תג מחיר יקר.
תיק יוקרתי הוא השקעה שתחזיק מעמד לאורך שנים. אנשים שקונים את התיקים האלה יודעים שהם יוכלו להשתמש בהם במשך שנים רבות מבלי לדאוג שזה יישחק או ייצא מהאופנה, בניגוד לסוגים אחרים של פריטים כמו ביגוד או נעליים.
תיקי יוקרה חשובים כי הם סמל למעמד והצלחה. הם אביזר להראות את האישיות והסגנון שלך. תיק יוקרתי הוא השקעה, מה שאומר שאתה רוצה להפיק ממנו את המקסימום.
תיק יוקרתי הוא סימן ליוקרה ובלעדיות. זהו סמל איקוני של אופנה יוקרתית עם היסטוריה עשירה שתחילתה במאה ה-18. לתיקים יוקרתיים יש שפה משלהם, מה שמקשה על זיוף או שכפול למי שלא יודע מה הוא מחפש.
מה הופך מותג לפרימיום ובמה הוא שונה ממותג יוקרה?
מה עושה מותג פרימיום?
למידע מורחב על תיקי יוקרה של מותגי על עליך לבדוק ב- class-original.co.il
מותג פרימיום הוא מותג שיש לו מוניטין של איכות. המונח משמש לעתים קרובות כדי לתאר את השכבה העליונה של תעשייה, כגון מכוניות יוקרה ואופנה יוקרתית. בהקשר זה, המשמעות היא שהמוצרים מיוצרים בקפידה ותשומת לב לפרטים, ויש להם אווירה של בלעדיות.
ההבדל בין מותגי יוקרה למותגי פרימיום:
מותגי יוקרה הם בדרך כלל יקרים יותר ממותגים רגילים, בעוד שמותגי פרימיום אינם בהכרח יקרים יותר מאופציות אחרות באותה קטגוריה. גם מותגי יוקרה נוטים לרמת שירות גבוהה יותר מאשר סוגי מותגים אחרים.
כדי לדעת אם מוצר הוא יוקרה או לא, יש צורך לדעת מה ההבדל בין מותג יוקרה למותג פרימיום.
מוצר יוקרה מזוהה בדרך כלל עם איכות יקרה, בעוד שמוצר פרימיום יכול להיראות כמשהו בעל איכות יוצאת דופן אך לא חייב להיות יקר.
ההבדל העיקרי בין שני המוצרים הללו הוא שלראשון יש קשר רגשי עם הלקוח ולשני יש קשר רגשי רק עם מי שיצר אותו.
ההיסטוריה של כמה ממותגי היוקרה הפופולריים ביותר
תעשיית אופנת היוקרה היא אחת הענפים התחרותיים בעולם. מותגים מנסים כל הזמן להתעלות זה על זה כדי להשיג דומיננטיות על השוק. בפוסט זה, נחקור כמה ממותגי היוקרה הפופולריים ביותר ונדון כיצד הם נוצרו.
לואי ויטון: לואי ויטון נוסד על ידי אדם בשם לואי ויטון בשנת 1854. הוא היה אומן שניהל חנות מזוודות קטנה בפריז עם אביו ומאוחר יותר הפך את החברה שלו לאימפריית אופנה שעדיין חזקה היום.
שאנל: מותג זה, שהוקם על ידי גבריאל שאנל, התחיל כחנות כובעים אלגנטית שפנתה לנשים עשירות שרוצות כובעים מסוגננים לפעילויות הפנאי שלהן. הכובעים היו כל כך פופולריים ששאנל החליטה להרחיב את עסקיה וליצור בגדים גם לנשים אלו.
פראדה: פראדה נוסדה על ידי מריו פראדה ואחיו מרטינו פראדה בשנת 1913. הם פתחו את החנות הראשונה שלהם יחד