Skip to content
Home » כל מה שצריך לדעת על היתרי בניה

כל מה שצריך לדעת על היתרי בניה

הם נדרשים עבור רוב פרויקטי הבנייה או השיפוץ כדי להבטיח בטיחות בעבודה ועמידה בקודי בניין, בניין ותכנון עירוני. לא כל פרויקטי הבנייה דורשים היתרים, אבל רבים מהם דורשים היתר, במיוחד עבור פרויקטים הכוללים שינויים מבניים בבית או בנכס, כמו הוספת חדר אמבטיה, הרחבת מרפסת או עיצוב מרתף. עבור שיפוצים שמגדילים את שטח הבית או מבצעים שינויים מבניים, בהחלט תזדקקו לאישור.

שינויים גדולים המשנים את שטח הבית שלך מחייבים אישור, הכולל נספחים, דק, כמה גידור, כמה עבודות אינסטלציה וחשמל ופרויקטים של חיפויים. היעדר אישורים, גם אם אתה שוכר קבלן, יכול להשהות את הפרויקט שלך או להקשות על מכירת הבית שלך.

אם אתם מבצעים שיפוצים גדולים בבית

ייתכן שתצטרכו לקבל אישורים נוספים להתקנת מערכות אינסטלציה וחשמל. בנוסף לקבלת היתר בנייה, בהתאם לגודל הפרויקט, עשויים להידרש אישורי מערכת מיוחדים כמו אישורים לעבודות חשמל, אינסטלציה או מכונות. ייתכן שתצטרך גם אישורי חשמל, מכאניים ואפילו סיווג בהתאם למה שאתה בונה. קבלת היתר משמעותה שהעבודה תצטרך לעבור גם בדיקת בנייה אחת או יותר על ידי מפקחי הבנייה הרלוונטיים.

לפיכך

זה האינטרס שלך לקבל אישור בתחילת הפרויקט שלך. הדרך היחידה לקבוע אם הפרויקט שלך דורש היתר היא להתייעץ עם משרד הבניין וההיתרים בעיר שלך. כדי לקבל אישור, בדרך כלל ניתן להתקשר לפיקוח הבנייה המקומי ולקבל אישור, ולרוב ניתן לעשות זאת בעילום שם. אם אינך יכול למצוא משאב כזה, הדרך הטובה ביותר לברר זאת היא לפנות למחלקת הבנייה המקומית שלך, להסביר מה אתה הולך לעשות ולשאול אם נדרש אישור, ואם כן, איזה.

פנה למשרד הבניין שלך או לפקיד הממשל המקומי והסביר את תוכנית הבנייה שלך

כדי שיוכלו לקבוע אילו אישורים נדרשים. צור קשר עם העיר שלך כדי לאשר שאתה צריך הרשאה עבור הפרויקט הספציפי שלך. אנא בדוק עם משרד העיר שבו נמצא הבניין שלך כדי לראות אם אתה צריך אישור מהם.

לפעמים דרישות היתר חייבות להתקיים על ידי ארגונים שאינם פקיד הבנייה המקומי

חשוב יהיה לבדוק עם פקיד הבנייה המקומי שלך כדי לראות כיצד הם מטפלים בהעברת ההיתרים. בעלי בתים צריכים להתנצל בפני מחלקת הבנייה המקומית כאשר הם מגלים שהאישורים לא בוטלו.

ואם זה לא מספיק

כדי למנוע ממך להחמיץ היתרי בנייה, ביטוח בעל הבית שלך עלול להתבטל אם תבנה או תשפץ ללא אישורים מתאימים ובעקבות כך קריסה מבנית, שריפה או בעיות צנרת. אחרת, ייתכן שיהיה צורך בקבלת היתר חדש לחלוטין או אפילו לבנות מחדש חלקים מהפרויקט בהתאם לתקנות החדשות. כלול את הזמן והעלות של ההיתרים לפני תחילת הבנייה, גם אם הפרויקט שלך הוא רק שיפוץ או תוספת.

תוך כדי כך, ספרו לכם לכל מי בצוות שלכם שאחראי על קבלת היתרים (רשומים), כמו קבלנים או בונים, והבינו היטב מתי יש לקבל כל היתר. מפקח הבנייה צריך לומר לך במהירות אם הפרויקט שלך דורש היתר.

האם נדרש היתר עבור הפרויקט שלך תלוי במה שקוד הבנייה המקומי שלך דורש. לערים רבות במחוז ברוורד יש דרישות רישוי משלהן וגם מנפיקות היתרים לתושביהן. הכללים לקבלת ההיתרים הדרושים נקבעים מקהילה לקהילה.

בהתאם לסוג והיקף הפרויקט

ערים מסוימות עשויות לדרוש הרשאות שונות. אם אתה בונה בית חדש, אתה בדרך כלל צריך הרשאות נוספות מרובות עבור מערכות שונות. בדרך כלל ערים צריכות לקבל אישורים לבניית מבנים חדשים, הוספת חדרים או שיפוץ. עבודות מכניות, חשמל ואינסטלציה עשויות להיכלל בהיתר הבנייה או לדרוש אישור נפרד שניתן על ידי טכנאי מורשה.

אבל אם אתם משפצים את הבית שלכם

ייתכן שתצטרכו לקבל אישור לפרויקט בצורה של אישור. כמובן, דרוש היתר בנייה אם אתה בונה או משפץ בית ותצטרך להגיש את התוכניות שלך לאישור למשרד הקוד המקומי שלך. יש לקבל היתר בנייה על מנת להבטיח שתכניות הפרויקט עומדות במלואן בתקנות הבנייה, שימוש הקרקע והייעוד המקומיות. כללים אלה נקבעו כדי להבטיח שהרחבות, שיפוצים ופרויקטים אחרים בטוחים עבור הקהילה, בעלי בתים ובונים ואינם משפיעים לרעה על ערך הנכס באזור.

כדי לקבל היתר בנייה לפרויקט שיפוץ בית, עליך לפעול לפי הנהלים המדויקים של העיריות המקומיות שלך. אם פרויקט שיפוץ הבית הבא שלך הולך להיות גדול או קטן, ייתכן שתצטרך היתר בנייה. כאשר אתה רוצה לבנות בניין חדש או לשפץ נדל"ן בקליפורניה, אתה כמעט תמיד צריך לקבל אישור. בנוסף לדמי ההערכה הגבוהים יותר, קבלת היתר בנייה מסחרית פירושה שעליך לשלם דמי בדיקה גבוהים כדי לוודא שהבניין עומד בתקנות המדינה והמקומיות.

סוגי פרויקטי שיפוץ ושיפוץ הבית הדורשים היתר משתנים ממקום למקום

בדרך כלל, פרויקטים הכוללים שינויים מבניים בבית שלך כוללים הסרה, הזזה או הוספת קיר, או הוספה, הזזה או פינוי של חשמל, גז, מים, ביוב, חימום, קירור או אוורור לביתך הדורשים היתר בנייה. או אישור מיוחד. סביר להניח כי יידרש היתר לפרויקטים המשנים את המבנה או השימוש בבניין, או עלולים ליצור תנאי עבודה לא בטוחים.

כלל אצבע טוב

הוא שאם לא הוכרז במפורש על סוג הפרויקט שלכם פטור מהצורך בהיתר בנייה, תזדקקו לאחד כזה. היתר בנייה הוא היתר שניתן לקבל ממשרד הממשל המקומי שלכם, המעניק לכם או לקבלן ששכרתם את האפשרות להשלים פרויקט שיפוץ או בנייה בנכס שלכם. היתר בנייה הוא אישור בכתב שניתן על ידי עיר או מחוז המעניק לך אישור לבנות פרויקט, שיכול להיות פרויקט שיפוץ, בית חדש או מבנה מסחרי חדש.

ניתן להגיש בקשה להיתר בניה לכל עבודות הפרויקט (לרבות בניה, חשמל, מכונות, אינסטלציה וכו'). השלב הראשון הוא מילוי טופס הבקשה להיתר בנייה.

על מנת לראות פרטים נוספים על היתרי בניה וכל מה שצריך לדעת על היתרי בניה עליך להעיף מבט ב- indoor-arch.co.il

דילוג לתוכן