Skip to content
Home » כיצד עובדים טיפולי הזרקת בוטוקס?

כיצד עובדים טיפולי הזרקת בוטוקס?

הבוטוקס הוא האמצעי הנפוץ ביותר לביצוע טיפולי אסתטיקה מסוגים שונים. כמעט כל טיפול אסתטי שמבצעים נכון להיום, כולל בתוכו הזרקת בוטוקס במהלכו. אך כל מי שמעוניין לעבור טיפול מהסוג הזה, יצטרך להבין בדיוק כיצד זה עובד. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו יהיו המון שאלות שלא יקבלו מענה. אחרי קריאת המאמר לא מעט מהשאלות שלכם לגבי הטיפול עצמו יקבלו תשובה. אם יהיו לכם שאלות נוספות, תוכלו לשאול את הרופא שיהיה ממונה על ביצוע הטיפול.

תיאום ציפיות עם הלקוח

על מנת שיהיה ניתן לבצע הזרקת בוטוקס ישנו צורך לעשות תיאום ציפיות עם הלקוח. הרי כל לקוח הוא עולם שלם בפני עצמו, ולכל לקוח יהיו את הרצונות השונים שלו. המטרה היא לבצע תיאום ציפיות אפקטיבי שיאפשר להשיג את המטרות הרצויות. מה שאתם צריכים לדעת זה שטיפולי בוטוקס מצליחים להשיג תוצאות מרשימות מאוד. כאלה שאולי לא חשבתם שתוכלו להשיג אותם על ידי הזרקה של חומר מסוים. אם הרופא לא יבצע מולכם תיאום ציפיות, זה כמובן חייב להדליק נורות אדומות.

כיצד הזרקת בוטוקס משיג תוצאות?

אם זוהי הפעם הראשונה שאתם מבצעים טיפול מהסוג הזה, רצוי שתבינו את הדרך שבה הוא פועל. הבוטוקס מחליש את השרירים שיוצרים את הקמטים השונים שמטרידים אתכם. כמובן שמדובר על החלשה זמנית, כזאת שלא תפגע בתפקוד היומיומי. ברגע שהשריר יהיה חלש, תוכלו לראות איך עור הפנים מקבל תפנית משמעותית. כמובן שתוכלו לקבוע באיזה עוצמה תהיה ההחלשה, כך שהיא תתאים לרצונות שלכם. ההחלטה הסופית איך לבצע את ההזרקה ובאיזה אזור, תתבצע על ידי הרופא שפניתם אליו. לו יש את הסמכות לדעת פחות או יותר מה יהיה הצעד הנכון ביותר לכם בהתאם לשאיפות שלכם.

כמה עולה הזרקת בוטוקס?

המחיר של הזרקת בוטוקס נקבע בהתאם לכמות הזריקות הרצויה ובהתאם לרצונות השונים. המטרה היא כמובן להביא את המטופל למצב שבו הוא ישיג את התוצאה שאותה הוא מעוניין להשיג. לכל רופא יש את המחירון שלו, ולכן תוכלו לראות לא מעט שינויים בהקשר הזה. השוואת מחירים בין קליניקות שונות תאפשר לכם להשיג את המחיר המשתלם והשגת התוצאה הרצויה. המחיר של הזרקת בוטוקס נע בין 800 ₪ עד 1500 ₪. אל תבחרו את הקליניקה רק על סמך הצעת המחיר שלה, אך זה בהחלט יכול להיות פרמטר שיתפוס לכם את תשומת הלב.

דילוג לתוכן