Skip to content
Home » הדרך להזמין מנעולן

הדרך להזמין מנעולן

אם אתם לכודים בבית או מחוץ לרכב, המנעולנים המורשים שלנו יעניקו גם סיוע חירום מסביב לשעון. אם אתה תקוע, יש לך מפתח שבור או איבדת את מפתח הרכב שלך, אנא התקשר למספר שלנו בכל שעה במהלך היום. או בלילה, לא משנה היכן אתה נמצא, אנו נשלח מיידית מנעולן מיומן האשקלון שיפתור לך את הבעיה. סמוך עלינו כדי לגשת במהירות למפתחות ולמנעולים של הבית, המשרד או המכונית שלך. אנחנו תמיד כאן כדי לספק לך את שירות הגרירה הטוב ביותר ולהעביר את מנעולן מפתחות הרכב שלנו למקום שלך כאשר אתה צריך את עזרתנו.

אנו מספקים מגוון שלם של שירותי מנעולנות באשקלון

אורגון – פתיחת מכוניות ובתים, התקנת מנעולים חדשים, התקנה מחדש של מנעולים, הפקת מפתחות חדשים לרכב ועוד. יש לנו את הידע לעזור לכם בשירותים רבים ושונים כמו מנעולי רכב, החלפת מפתחות, מנעולים ביתיים והחלפת מנעולים, עבודות מסחריות ועוד ועוד.
עבור פרטים נוספים על הדרך להזמין מנעולן נא לבקר באתר ofirlock.co.il

אנחנו יכולים לתקן את מנעול המכונית שלך

להחליף מפתחות פגומים ולתכנת מפתחות אוטומטיים. אנו ב-Jrop מספקים שירותי תיקון מנעולי דלתות רכב, שכפול מפתחות, תכנות מפתחות אלקטרוניים ושירותי מנעול חירום לרכב. המנעולן מאשקלון נכנס במהירות לרכב! האם אתם במצב שאתם לא צריכים לצאת מהרכב וזקוקים למנעולן שיפתח את הרכב? ייתכן שתזדקק למנעולן מסיבות רבות.

בין אם נעלתם את ביתכם או איבדתם את המפתחות שלכם

אקספרס מנעולן מאשקלון מתגאה בכך שהוא מציע שירותי חירום 24/7. אחת הסיבות הנפוצות ביותר שאתה עשוי להזדקק למנעולן חירום היא כאשר ננעלת בבית. אחת הסיבות העיקריות שאולי תצטרך לקרוא למנעולן היא בגלל שאיבדת את המפתחות לבית או לעסק שלך. אם אתם בעלי בית, אולי נמאס לכם לקרוא למנעולן בכל פעם ששוכר יוצא מהבית.

החלפת המנעול היא הדרך היחידה לדעת שלמישהו אין את מפתח הבית שלך. אתה כבר מחפש קבלנים אחרים לצוות ניהול הבית שלך, אז הוסף את המנעולן לרשימה שלך. לחלופין, אתה יכול לשדרג למנעול חכם חדש המאפשר לך לעקוב אחר כל מי שנכנס לביתך.

לפני רכישת מנעול חכם, חשבו על כל שאר המוצרים החכמים שאתם קונים. שוחח עם מנעולן על הערכת מערכת המנעולים שלך וקניית מנעולים אמינים ואיכותיים בתפזורת.

מנעולנים מקבלים הנחות מסחריות מהספקים

ולרוב הם יכולים להשיג מנעולים במחיר נמוך בהרבה ממה שאתה יכול למצוא בעצמך. בהתאם למורכבות המנעול, מנעולן מקצועי יכול להוסיף עוד 80 עד 200 דולר. החלפת מנעול לדלת רכב ברוב המקרים, עלות תיקון או החלפת מנעול סטנדרטי לדלת היא בין 50 ל-200 דולר. חלק מהחברות יגידו לך שאתה צריך לקנות מפתחות חדשים, אבל אם המפתחות שלך במצב טוב, זה עשוי להיות מהיר יותר. ותכתוב את המנעול בצורה זולה יותר.

אם התקנת מנעול אחד או יותר, אבל אין לך מפתח בכלל, תצטרך להשוות מחיר של מנעול חדש כדי להיכנס מחדש ללא מפתח (זה דורש מאמץ נוסף) ו עשה תיאור מה זול יותר קבל החלטה נבונה.

אם יש לך מותגים שונים של מנעולים בבית שלך ואתה רוצה שכולם יעבדו עם אותו מפתח

אז תצטרך לשנות כמה מנעולים כך שכל המנעולים שלך יהיו מאותו מותג (או שיהיו זהים סוג המפתח), רק לאחר מכן תוכל להכניס את כולם מחדש במפתח אחד. אם המנעולים הם מיצרנים שונים, תצטרך להחליף חלק מהם כדי שכולם יודפסו מחדש כדי לקבל מפתח אחד. הנוחות של מפתח אחד שמתאים לכל המנעולים בבית שלך (כולל המוסך שלך) יכולה להיות מושגת על ידי איפוס המפתח אם יש לך אותו מותג של מנעולים בכל הדלתות. לדוגמה, אם יש לכם מספר מנעולים בבית ולכל מנעול מפתח משלו, מה שעלול להיות לא נוח, תוכלו לאפס את כל המנעולים כך שכולם יתאימו לאותו מפתח.

במקרים מסוימים

מנעולנים אינם יכולים לייצר מפתחות אלו, ועליכם להזמין אותם ישירות מיצרן הרכב. עבור כמה מפתחות FOB ומפתחות אינדוקציה, אתה יכול לקנות מפתחות FOB או אינדוקציה בעצמך, ולאחר מכן לשלם למנעולן כדי לתכנת על המכונית שלך, ובכך לחסוך כסף.

אם זה עתה עברתם לדירה חדשה

דברו עם המנהל ובקשו מהמנעולן לעשות מחדש את המפתחות או להחליף את המנעולים. כדאי לשקול לבצע בדיקה אבטחה בחינם באקספרס מנעולן ולהדפיס מחדש או להחליף את המנעולים בהקדם האפשרי. בין אם נעלתם את הבית, המכונית או המשרד שלכם, או סתם רוצים לשפר את האבטחה של הבית שלכם, עליכם להתקשר למנעולן המקומי.

אם יש לך בעיות עם מנעולים

בחר מנעולן מקומי בעל מוניטין שיוכל לספק לך את השירותים הדרושים לך. בין אם מדובר בתחזוקת מנעולים, תיקונים או נעילת חירום, בחירת החברה הנכונה היא קריטית. כשאתם פונים למנעולן אתם רוצים להיות בטוחים שהוא יוכל לספק את השירות שאתם צריכים.

מצבים נוספים בהם עשוי להידרש סיוע של מנעולן נייד כוללים החלפת מפתח או שירותי תיקון. ייתכן שהמנעולן אפילו לא יביא את כל סוגי המפתחות שהמנעול שלך מקבל, אז זה עשוי לדרוש ביקור נוסף אצל המנעולן.

אם המנעולן לא ייתן לך כי

הוא צריך לראות איזה מנעול מותקן, שאל אותו אם יש מקום אחר שהם יכולים לחפש הצעת מחיר. לבסוף, כאשר מופיע מנעולן שיבצע את התיקונים או התחזוקה הדרושים, בקשו אישור על הצעת המחיר שכבר ניתנה. כל החלפת מנעולים, זמן מנעולן ותעריפים מיוחדים לשירותי חירום חייבים להיות רשומים בחשבונית.

מפתחות חדשים נוספים עשויים לגרור חיובים נוספים

בהתאם לסוג המנעול או מנעול הרכב שיש להתקין מחדש. תצטרך גם סט מפתחות חדש, שיכול בקלות להכפיל את המחיר. ללא המפתח המתאים, הדרך היחידה להיכנס מחדש למנעול היא לפתוח אותו, ולמרות שבדרך כלל זו אינה בעיה עבור מנעולן מנוסה, הדבר מצריך פעמים רבות עלויות נוספות שעלולות לייקר אותה מהחלפת המנעול. יַחַד.

 

כדי להקליד מחדש מנעול, המנעולן חייב לקבל את המפתח התואם הנוכחי שלו. אם ניתן לפרק את המנעול, המנעולן יכול לפצח את קוד המפתח ולהפיק את המפתח המתאים. לאחר שהמנעולן פירק את המנעול ופענח את סוג הפינים והזמנתם, ניתן להפיק את המפתח המתאים.

מנעולן מאשקלון יכול לייצר מפתח ממנעול בשתי דרכים עיקריות. המנעולן ישכתב את כל דלתות הגישה, ויהפוך אותן לנגישות עם מפתח אחד. מנעולן יעבוד על המנעול ולאחר מכן יעזור לך לגשת לביתך.

דילוג לתוכן