Skip to content
Home » האם כדאי להשתמש בתרופות סבתא לשיעול

האם כדאי להשתמש בתרופות סבתא לשיעול

לדברי ד"ר אדלמן, השיעול הנמשך ביותר הוא המשך של הצטננות או שפעת, שיכולים להימשך שבועות או שבועות, להשתפר או להחמיר, אך מטרד. רוב סוגי השיעול אינם מזיקים וכואבים, אך חלקם יכולים להיות הסימן הראשון למשהו רציני יותר. במקרים מסוימים, הם מדבקים מאוד ודורשים טיפול מהיר.

נסה את תרופות מדכאי השיעול – בוודאי תמצא אחד שעובד. אנשים משתמשים במספר תרופות טבעיות לטיפול בשיעול מתמשך. אני מעדיף גישה טבעית יותר שתעזור לנו בעונת השיעול, ההצטננות והשפעת.

תרופה ביתית פופולרית לשיעול

היא לערבב דבש עם מים חמים. במשך מאות שנים, דבש שימש כתרופה ביתית לטיפול בשיעול. מחקרים הראו ששתיית דבש יכולה להפחית שיעול לילה אצל תינוקות. מחקר על ילדים עם דלקות בדרכי הנשימה העליונות הראה כי דבש יכול להקל על שיעול ולשפר את שנתם של הילדים.

באפריל 2018

ארגון צדקה של Cochrane פרסם סקירה של כל המחקרים על דבש ושיעול בילדים, והגיע למסקנה כי דבש עשוי לסייע בהפחתת תסמיני השיעול ולשפר את שנת הלילה יותר מאשר פלצבו בילדים. בשנת 2004, פול ועמיתיו פרסמו מחקר בכתב העת Pediatrics שמצא ששתי תרופות לשיעול ללא מרשם הנפוצות בילדים, דקסטרומתרופן ודיפנהידרמין, לא הצליחו יותר מאשר פלצבו בעזרה לילדים עם שיעול להרגיש טוב יותר ולישון טוב יותר. בלילה, בערב. ולשתי התרופות הללו היו תופעות לוואי, כולל ישנוניות אצל חלק מהילדים ובעיות שינה אצל אחרים.

הם מצאו כי על פי הערכות ההורים

דבש הפגין באופן עקבי טוב יותר בהפחתת תדירות וחומרת השיעול ושיפור שנת הלילה, הן בהשוואה לדקסטרומתרופן והן ללא טיפול. במחקר אחר, שפורסם בכתב העת Ayu, נרשמו למבוגרים סירופ נגד שיעול איורוודי המכיל דבש וסירופ שיעול טיפוסי ללא מרשם. מחקר על טיפול בשיעול לילי בילדים השווה דבש כהה לדקסטרומתרופן, תרופה מדכאת שיעול, ללא כל טיפול. במחקר של 110 ילדים, מנה אחת של דבש כוסמת הייתה יעילה כמו מנה בודדת של דקסטרומתרופן בהקלה על שיעול לילי והבטחת שינה מספקת.

אתה יכול גם להשתמש בדבש גולמי כי

הוא מקור טוב לנוגדי חמצון. מתכון זה דורש רק 2 אונקיות של בורבון, חצי מיץ לימון, 2-4 אונקיות מים וכף 1 של דבש. ערבוב של דבש גולמי ומיץ לימון טרי ביחס של 1 כף דבש ל-1 כפית מיץ לימון הוא סירופ קל מאוד להכנה שיכול להקל על כאבי גרון ושיעול מעצבן. דבש לא רק יכול להמתיק את המעדן הזה, אפשר למרוח אותו גם על כאבי גרון. זהו חומר משמר טבעי ומסייע בהקלה על שיעול.

אם אתה מחפש דרכים טבעיות יותר להרגיע את השיעול שלך, הקפד לבדוק את המתכון שלנו למרק וקינוח אגסים סיני. הדפס מתכון סירופ שיעול תוצרת בית לשיעול יבש ומעצבן דבש, תבלינים וחומץ תפוחים יוצרים את המתכון הישן הזה לסירופ שיעול.

זה פשוט כמו זה

יש רק 3 מדכאי שיעול טבעיים. בין אם יש לך את התרופה המושלמת להישבע או שאתה מחפש מתכון פשוט לנסות להילחם בשפעת באופן טבעי עם מים חמים, תרופת השיעול הזו תגרום לך להרגיש טוב יותר. סירופ שיעול טבעי זה אינו תחליף לתרופות מרשם והוא נועד להקל ולהקל על התסמינים. אם ילדכם לא אוהב סירופ שיעול רע, או שאתם סתם רוצים להימנע מהמרכיבים הנוספים ותופעות הלוואי של תרופות בייצור המוני, זו מתנת שמים.

אם אתם מחפשים תרופות ביתיות טובות להצטננות

סמכו על סבא וסבתא שלכם ותנסו. התרופות הביתיות הללו להצטננות ושפעת אולי אינן נתמכות במחקר מדעי, אבל אם סבתא חושבת שהן עובדות, זה מספיק לנו. לכן, אם אתה או הילד שלך סובלים משיעול, אולי כדאי לוותר על סירופ השיעול ולנסות את תרופת הסבתא הישנה. אם יש לך שיעול שנמשך יותר מ-8 שבועות, או לילדך יש שיעול שנמשך יותר מארבעה שבועות, קבע תור לרופא שלך.

בנוסף למצבי נשימה כגון אסטמה

גורמים אפשריים לשיעול כרוני כוללים הפרשות מתמשכות לאחר האף, שעלולות לנבוע מאלרגיות, זיהומים בסינוסים, גורם גירוי באוויר, או אפילו חשיפה לאוויר קר יבש מאוד. דבש הוא כבר מזמן תרופה ביתית לכאבי גרון ושיעול, שניתן לקבץ אותם כדלקות בדרכי הנשימה העליונות. דבש מכסה את הגרון, בעל תכונות אנטיבקטריאליות ומחזק את המערכת החיסונית.

ערבבתי אותו עם ג'ינג'ר

עוד אנטי דלקתי טבעי, דבש, מרגיע גרון, צ'ילי מחמם ולימון עפיצי כדי ליצור מדכא שיעול חזק אך טעים. הוסף דבש או מיץ לימון כדי לשפר את הטעם ולהרגיע עוד יותר שיעול. כדי להשתמש בדבש לטיפול בשיעול, ערבבו 2 כפיות (כפיות) עם מים חמימים או תה צמחים. עם זאת, עבור ילדים מעל גיל 12 חודשים, ערבוב של מעט דבש ומעט מיץ לימון (אלא אם כן אלרגנים הם אלרגנים) במעט מים חמימים (נא להימנע מוויסקי) יכול לסייע בהפחתת שיעול ושינה.

מיץ לימון טרי עובד הכי טוב עבור המתכון הזה, אבל אתה יכול להשתמש במיץ לימון בבקבוק סוחט או אפילו קצת לימונדה אם אתה צריך. ניתן לאחסן בצנצנת זכוכית * (שותף) לניעור קל לפני השימוש.

מצאנו שלמרות שזה לא מקל לחלוטין על השיעול

זה יכול להרגיע משמעותית את הגרון ולתת לקרום הזדמנות לנוח. עד כה, יצחק הצטנן פעמיים, והמתכון הזה עושה עבודה מצוינת בהקלה על כאבי גרון ושיעול, במיוחד אותו שיעול לילה מעצבן. גם סבתא שמה את התרופה הזו לשיעול במקרר, ואני שמתי את שלי בארון.

כאשר יש לנו הצטננות קשה או שיעול

ההורים נהגו להתחסן לפני השינה. לעזאזל, זה היה כל כך טעים שכמעט חליתי בגלל הזריקה. נוסחת סירופ הוויסקי, לימון ודבש שלנו לא רק מקלה ביעילות על שיעול, אלא גם טעימה. וויסקי דבש סירופ לימון הוא פורמולת סירופ שיעול עתיקה תוצרת בית, תרופה טבעית, רק שלושה מרכיבי מזון יכולים לעזור להקל על השיעול.

משקאות דבש ולימון תמיד מועילים כאשר אתה צריך להיפטר מהצטננות או שפעת. קבלת מספיק נוזלים היא תמיד רעיון טוב, במיוחד בהצטננות, שכן הידרציה עוזרת לשחרר ריר, הופכת את השיעול ליותר פרודוקטיבי, ועשויה לעזור להילחם בזיהום.

 

למידע מורחב אודות תרופות סבתא לשיעול יש לגלוש לאתר trufotsavta.co.il

דילוג לתוכן